Dotacja na kapitał obrotowy dla Flame Employment Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach działania 3.4 Dotacja na kapitał obrotowy

Zastępca dyr. ds. Należności i Zabezpieczeń Finansowych

Zakres obowiązków

-weryfikacja i analiza ryzyka aktualnych i przyszłych klientów firmy z Polski i z zagranicy,

-monitorowanie i kontrola ryzyka według kryterium finansowego oraz transakcyjnego,

-uczestnictwo w procesie przyznawania i administracji portfelem kredytów kupieckich aktualnych i potencjalnych kontrahentów firmy (wywiad gospodarczy, analiza finansowa, ustanawianie zabezpieczeń),

-podejmowanie decyzji w zakresie realizacji i zasad zabezpieczenia dla transakcji handlowych przekraczających warunki kredytowe klientów,

-zarządzanie procesem windykacji,

-windykacja terenowa,

-koordynowanie i kontrola pracy zespołu,

-sporządzanie prognoz, prezentacji oraz analiz związanych z procesem windykacji.

Wymagania

-wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ekonomii, finansów,

-posiadanie minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze analizy kredytowej, zarządzania wierzytelnościami oraz procesach windykacyjnych w branży AGRO,

-wiedza z zakresu prawa handlowego, cywilnego, wekslowego,

-biegła obsługa pakietu Microsoft Office (Excel , OneNote, Outlook, PowerPoint, Word), Teams,

-posiadanie prawo jazdy kat.B,

-umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego komunikowania się,

-znajomość prawa upadłościowego.

Oferujemy

-pracę w największej, renomowanej firmie dystrybucyjnej w Polsce,

-umowę o pracę,

-wynagrodzenie podstawowe + premię oraz nagrodę roczną,

-możliwości rozwoju zawodowego,

-miejsce pracy Mogilno lub Toruń.

Dodano: 2023-03-27 08:38:45
Oferta ważna do: 2023-04-30 00:00:00
2018 FlameJobs sp z.o.o. Ciasteczka Prywatność